Jistě chápeme, že vám nemusí sedět vybraná velikost, zboží nevypadá podle vašich představ nebo jste si nákup jednoduše rozmysleli. Pokud nastane taková situace, můžete využít následujících možností. Našim cílem je spokojený zákazník, proto nás neváhejte kontaktovat emailem či telefonicky a společně to vyřešíme.


Výměna zboží

Pokud koupíte například špatnou velikost nebo barvu, můžete zboží do 14 dní vyměnit. V takovém případě nás neváhejte kontaktovat.

Odstoupení od kupní smlouvy

Pro výměnu platí stejné pravidla jako pro odstoupení od kupní smlouvy. Vzhledem ke skutečnosti, že zboží bylo zakoupeno formou internetového prodeje, máte jako zákazník právo, v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, odstoupit od kupní smlouvy, ve 14 denní lhůtě od nákupu zboží bez udání důvodu.

Odkaz: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy *

Reklamace

V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, máte v záruční době právo na reklamaci zboží. Po vzájemné dohodě prodávajícího s kupujícím může být reklamace vyřízena poskytnutím slevy, vrácením peněz, nebo výměnou zboží.

Odkaz: Reklamační formulář *

* Vyplněný formulář nebo zprávu se všemi požadovanými informacemi nám zašlete emailem na adresu fulloncz@gmail.com či poštou a kopii přiložte k zaslanému zboží.

Neúplná zásilka nebo záměna velikosti/barvy?

Poslali jsme Vám špatnou velikost nebo barvu? Nebo jste Vy v objednávce udělali chybu a zboží přišlo jiné? Kontaktujte nás a společně to vyřešíme.


Zboží zasílejte na adresu:

FULLON GROUP s.r.o.
Odboje 5
Vratimov, 73932

Zásilky zasílejte doporučeně, aby byla jistota, že dorazí a byly pojištěné proti ztrátě na adekvátní hodnotu zboží. Dobírka nebude přijata a bude vrácena zpět odesílateli.